Вітаю Вас Гість!
Четвер, 25.07.2024, 11:56
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Форма входу

Наше опитування

Яким проблемам інвалідів слід приділити увагу на нашому сайті
Всього відповідей: 130

Пошук

Архів записів

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » 2023 » Жовтень » 29 » Моніторинг пунктів незламності Печерського району міста Києва
12:49
Моніторинг пунктів незламності Печерського району міста Києва
02 жовтня 2023 року, за дорученням Громадської ради при Київській міській державній адміністрації, члени Комісії з питань соціальної та трудової політики, охорони здоров’я та медичного забезпечення, доступності та захисту прав маломобільних груп населення, людей з інвалідністю Громадської ради при Печерській РДА провели виїзне засідання, присвячене моніторингу готовності Пунктів незламності Печерського району до осінньо-зимового сезону. Метою здійснення моніторингу була перевірка наявності базового обладнання та витратних матеріалів, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України «Питання організації та функціонування пунктів незламності» від 17 грудня 2022 р. № 1401.
Згідно наявного переліку, в Печерському районі нашого міста обладнані 40 пунктів незламності, з яких 38 нині знаходяться в «сплячому» режимі, тобто діючими є лише 2.
Обидва розташовані в приміщеннях ЖЕД, а отже – доступні лише протягом робочих годин обох установ.
Загалом, моніторинг, здійснений в приміщеннях ЖЕД «Хрещатик», розташованого за адресою вул. Басейна 5-а та ЖЕД «Липкижитлосервіс», розташованого за адресою: вул Микільська 9-а, наочно показав, що обидва вони, по суті, непридатні для використання під пункт незламності. Це є профанація, окозамилювання і створення вигляду вирішення проблеми створення пункту незламності.
Одразу зазначу, що критичні зауваження, які містяться в цьому висновку, в жодній мірі не стосуються ні безпосередньо ЖЕДів, ні Керуючої компанії Печерського району. З їхнього боку та в наявних умовах ними робиться все, необхідне для того, щоб виконувати покладене на них завдання, а в певних моментах – це здійснюється власними силами і навіть за власний рахунок. Вони не мають можливостей ні для роботи з переобладнання вже наявного приміщення, ні безпосередньо для обладнання, як, приміром, купівля роутеру чи технічного обладнання, ні виконання робіт з доступності для маломобільних категорій населення та ще багато чого іншого здійснювати за власний рахунок. І не повинні цього робити. Вибір розташування пунктів незламності разом з забезпеченням безпечних умов навколо них, забезпечення пунктів незламності приміщеннями, придатними для виконання цих функцій, весь необхідний комплекс робіт, пов’язаний з приведенням таких пунктів незламності до міжнародних стандартів універсального дизайну, тобто створення реальних, а не удаваних (фіктивних) пунктів незламності – це обов’язок відповідних міських служб. Обслуговування їх – це завдання призначеного обслуговуючого персоналу. До них, судячи з результатів моніторингу, принаймні поки що, питань немає.
Повертаючись до висновків, зроблених членами моніторингової групи, хочу зупинитися лише на кількох надзвичайно важливих моментах, аби комусь не здалося, що ці висновки є голослівними.
- В обох випадках пункти незламності, як вже зазначалося, розташовані в приміщеннях ЖЕДів, функціонал яких – надання зовсім інших послуг. Приміщень для надання передбачених послуг немає. Додаткове обладнання, вказане в таблицях, перешкоджає виконанню основних обов’язків ЖЕДу, пожежні та санітарно-епідемічні вимоги не дозволяють (точніше – забороняють) зберігання твердого та рідкого палива, організацію харчування, надання медичних послуг і є небезпечним для перебування в приміщенні одночасно навіть заявленої кількості громадян.
- В ЖЕДі на вул. Басейній, 5-а умови трошки кращі, для передбачених послуг виділене окреме приміщення, однак воно недостатнє за площею і також не передбачене для надання всіх перерахованих послуг. Приміщення, в разі повітряної тривоги, не кажучи вже про щось гірше, не лише не здатні виконати функції, на них покладені, але й, при певних обставинах, можуть складати небезпеку для присутніх, особливо якщо людей буде не лише більше 2-х десятків, а навіть стільки ж.
- Обидва ЖЕДи працюють до 17:00. Після 17:00 ці приміщення зачинені і не можуть використовуватися за призначенням. А отже – декларування їх як пунктів незламності є відвертою профанацією та окозамилюванням.
- Приміщення обох ЖЕДів взагалі, на всі 100%+ не пристосовані для потреб не лише людей з інвалідністю, а й інших представників маломобільних категорій населення. Доступності до них не існує взагалі, як поняття. В приміщення ЖЕДу, розташованого за адресою вул. Басейна, 5-а, потрапити взагалі проблематично, оскільки на прилеглих територіях перманентно ведеться будівництво, до центрального входу прохід можливий лише по дерев’яних містках, що унеможливлює самостійне пересування людей з інвалідністю і ускладнює пересування фізично здорових осіб. Потрапити всередину приміщення людині з інвалідністю також неможливо. Наявний об’їздний шлях, однак, якщо йти цим шляхом, потрібно скористатися досить крутими та незручними східцями та пробратися вузькою доріжкою з перешкодами у вигляді ям. Зате з цього входу не потрібен пандус. Але подальше пересування через відсутність стандартів доступності до приміщення і по ньому, неможливе.
Отже, члени моніторингової комісії вирішили вважати роботу по підготовці моніторованих пунктів незламності в Печерському районі міста Києва даремно витраченим часом, півторарічним окозамилюванням замість створення для громадян умов для безпечного перебування під час війни.
Інші пункти незламності станом на момент проведення моніторингу, як вже було сказано вище, є «сплячими». За теоретичними запевненнями, школи мають навіть зв’язок за допомогою «старлінку», але, окрім того, що ці пункти є «сплячими», доступ громадян до таких пунктів незламності нині є закритим
Переглядів: 31 | Додав: vuppi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: